Monday, July 11, 2011

Awak ;')

Awak, why awak dah berubah sangat-sangat hah? Dulu awak suka chat-ting dengan saya, walling dengan saya, sekarang? Awak dah lain sangat tau :/ Swear saya sedih lah awak. Kan awak suka ambil berat about saya, tanya saya dah makan ke belum, and awak always sayang saya <3 Sumpah saya hargai ;') Saya tak pernah dapat lelaki sebaik awak. Awak jelah yang prihatin terhadap saya. Ibu bapa saya always marah saya, maki hamun saya. suruh saya buat macam-macam apa semua. Saya sedih awak hidup macam ni. Kalau saya sedih, awak selalu nasihatkan saya ;'( Tu yang saya sayang awak sangat-sangat. Tapi sekarang, awak dah lain dengan saya. tak macam dulu. Selalu salah kan saya walau apa pun berlaku. selepas itu, awak nak putus dengan saya ;( Masa tu saya sedih sangat awak. Awak yang saya kenal dulu, dah tak macam dulu. awak makin lama, makin teruk dan suka sangat sakit kan hati saya. Tapi apa saya buat? Saya sabar je awak ;'( Sebab, abang saya cakap sabar tu separuh dari iman ;') dan jangan adik persiakan. Tu yang abang saya cakap. Saya hargai, walaupun awak, ibu bapa saya dah tak sayang saya seperti dulu. tapi, abang saya sayang saya sangat-sangat. saya tahu, saya memang tak layak untuk mendapat kasih sayang itu. Cuma awak seorang sahaja layak kan? Hmm, Kay lah awak, saya minta maaf kalau saya pernah buat salahkat awak sebelum ni :/ Kay anggap lah semua ni, satu pertemuan yang begitu ajaib awak. Lagi satu, saya sayang awak sangat-sangat. <3
p/s : Copy from someone. Omg, swear sedih gila oh :O